Μπ
ορεί να μην έπαιξε ιδιαίτερα καλό μπάσκετ... Μπορεί να ήταν νευρικός και αγχωμένος στις εκτελέσεις του αλλά ένα τέτοιο παιχνίδι, απέναντι σε τέτοιον αντίπαλο, ο Ολυμπιακός ήταν… αδύνατον να το χάσει.
Επικράτησε της Μπεσίκτας στο ΣΕΦ με σκορ 77-64 και πήρε το πρώτο του ροζ φύλλο, μετά από δύο αγωνιστικές στο Top-16 της Ευρωλίγκας.
Κορυφαίοι για την ομάδα του Μπαρτζώκα ήταν οι Σπανούλης (18π) και Πρίντεζης (14π), σε μία βραδιά που ο κόσμος του Ολυμπιακού είδε τον πιο… αγχωμένο Χάινς που έχει δει ποτέ. Προβλημάτισε ο Πάουελ με την εμφάνισή του, για ένα ακόμα ματς θετικός ο Άντιτς.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/626155
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.