Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Ολυμπιακός μπάσκετ: Με το δεξί στο 2013, 77-64 την Μπεσίκτας


Μπορεί να μην έπαιξε ιδιαίτερα καλό μπάσκετ...

Μπορεί να ήταν νευρικός και αγχωμένος στις εκτελέσεις του αλλά ένα τέτοιο παιχνίδι, απέναντι σε τέτοιον αντίπαλο, ο Ολυμπιακός ήταν… αδύνατον να το χάσει.

Επικράτησε της Μπεσίκτας στο ΣΕΦ με σκορ 77-64 και πήρε το πρώτο του ροζ φύλλο, μετά από δύο αγωνιστικές στο Top-16 της Ευρωλίγκας.

Κορυφαίοι για την ομάδα του Μπαρτζώκα ήταν οι Σπανούλης (18π) και Πρίντεζης (14π), σε μία βραδιά που ο κόσμος του Ολυμπιακού είδε τον πιο… αγχωμένο Χάινς που έχει δει ποτέ. Προβλημάτισε ο Πάουελ με την εμφάνισή του, για ένα ακόμα ματς θετικός ο Άντιτς.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/626155

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.