Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Ολυμπιακός-Καβάλα 2-0 τελικό


Ο Ολυμπιακός δεν ενθουσίασε και πάλι, έπεσαν (ψιλο)γιούχες, αλλά με γκολ των Παπάζογλου και Φέισα νίκησε 2-0 την Καβάλα στο "Καραϊσκάκη" και βρίσκεται με το ένα πόδι στους "8" του Κυπέλλου.

Με κάποιες "ρεζέρβες" αλλά και αρκετούς βασικούς ο Ολυμπιακός τελείωσε τη δουλειά κόντρα στην Καβάλα, αλλά δεν... τρίβαμε και τα μάτια μας με αυτό που είδαμε. Φλύαρος στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στο... τείχος της Καβάλας, στο δεύτερο μόλις έκανε το 1-0, αποβλήθηκε (δίκαια) ο Πλιάγκας και ο Φέισα έληξε τη "σεμνή τελετή". Είχαμε και κάποιες γιούχες στην ανάπαυλα, αλλά, είπαμε, η δουλειά έγινε, το θέαμα άλλο πράγμα...





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/149482/mpala-oyte-me-tin-kabala

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.