Τη συμμετοχή των γιατρών της Αθήνας στη πανελλήνια απεργία την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο του Ιατρικού Συμβουλίου Αθηνών ΙΣΑ.
Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.