Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Ξανά γκέλα για τον Παναθηναϊκό. Ήρθε ισόπαλος (1-1) με τον Πανθρακικό στο ΟΑΚΑ


Παρότι προηγήθηκε με Τοτσέ (74΄), ο Παναθηναϊκός κατάφερε να μην κερδίσει ούτε τον Πανθρακικό στο ΟΑΚΑ. Ο Παπαδόπουλος το 1-1 στο 85΄ (φάβα Καρνέζη). Εμφύλιος για Βύντρα στην εξέδρα.

Ομάδα χωρίς ψυχολογία που δεν μπορεί να διαχειριστεί προβάδισμα στην έδρα της είναι ο Παναθηναϊκός που έχει 5 (!) ισοπαλίες στο ΟΑΚΑ και ισάριθμα ματς χωρίς νίκη, μετά και το 1-1 με τον Πανθρακικό. Μπινελίκια από την εξέδρα σε Βύντρα, μανούρα, χαμένες ευκαιρίες, ωραίο γκολ του Τοτσέ και τον "Παπ" να σκοράρει πάλι κατά της παλιάς του ομάδας! Δεν σώνεται με τίποτα αυτός ο Παναθηναϊκός...





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/149986/o-loykas-ftaiei-gia-ola

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.