Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

ΠΑΟ Μπάσκετ: Με το δεξί στο top 16 της Ευρωλίγκα

Με Καπόνο και Μπράμο να τα χώνουν και με παλικαριά και τύχη στο φινάλε, ο Παναθηναϊκός λύγισε 67-66 τη Ζαγλκίρις στο ΟΑΚΑ και μπήκε με το δεξί στο Top-16 της Ευρωλίγκα.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/146076/kaponan-ore-ta-palikaria

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.