Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Le Monde: Το αστέρι των Χριστουγέννων θα έρθει από την Αθήνα

“Το αστέρι των Χριστουγέννων θα έρθει από την Αθήνα”. Έτσι τιτλοφορείται ένα άρθρο στη γαλλική εφημερίδα Le Monde, το οποίο στέλνει αισιόδοξα μηνύματα σχετικά με το μέλλον της ελληνικής οικονομίας, ενώ εκφράζει πλέον ανησυχίες ότι η Ιταλία θα αποτελέσει τον νέο “πονοκέφαλο” της Ευρώπης....
“Μετά από τρία χρόνια μπρος-πίσω, πολλά λόγια, αλλά και δραστικές περικοπές, η Ελλάδα βρίσκει σταδιακά το δρόμο της οικονομικής ανάρρωσης”, σημειώνει ο αρθρογράφος, κάνοντας λόγο για το “τέλος ενός μεγάλου εφιάλτη”, δηλαδή της διάσπασης της Ευρωζώνης.

“Αυτά τα Χριστούγεννα πρέπει να ελπίζουμε ότι το φως του αστεριού που θα έρθει από την Αθήνα, θα περιορίσει τις ανησυχίες για τις επενδύσεις και τις θέσεις εργασίας που είναι επειγόντως απαραίτητες”, αναφέρει εξάλλου.




Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2012/12/le-monde.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.