Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

«Την Πέμπτη η χώρα θα πάρει τη δόση του δανείου»

Την αισιοδοξία του ότι θα ολοκληρωθεί με επιτυχία το πρόγραμμα επαναγοράς των ομολόγων και πως την Πέμπτη η χώρα θα πάρει τη δόση του δανείου, εκφράζει ο υπουργός Οικονομικών σε...


συνέντευξη του στην εφημερίδα «Τα Νέα Σαββατοκύριακο», ενώ εκφράζει την ανησυχία του για το φορολογικό. Επίσης, ασκεί κριτική σε μέλη της κυβέρνησης.

Ο υπουργός εξαπολύει ευθείες βολές για υπουργούς που -όπως τονίζει- δυσκολεύουν την εφαρμογή του προγράμματος, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ορισμένοι «θέλουν και δεν μπορούν ή δεν θέλουν», και κάποιοι άλλοι λειτούργησαν μερικές φορές σαν συνδικαλιστές. Αυτό -όπως επισημαίνει- είναι και θέμα του πρωθυπουργού και των αρχηγών των κομμάτων να το δουν.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/12/blog-post_311.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.