Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

'' ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ''...


Εντός των επόμενων τριών ετών θα έχει ξεπεραστεί η κρίση χρέους στην Ευρωζώνη, προβλέπει ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης (ΕSM), Κλάους Ρέγκλινγκ, σε συνέντευξη που παραχωρεί στο γερμανικό περιοδικό Focus...

'' Η μισή δουλειά έχει γίνει. Έχει επιτευχθεί σημαντική πρόοδος'', σημειώνει ο Κλάους Ρέγκλινγκ.




Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1925.html
Φωτό από:  fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.