Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά από αρκετό καιρό έδωσε το «παρών» στην συνεδρίαση της Σούπερ Λίγκας. Στην μία ώρα περίπου που έμεινε στα γραφεία, ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, ήρθε σε αντιπαράθεση με τον εκπρόσωπο του Παναθηναϊκού, Χρήστο Παναγόπουλο για το θέμα των ανακοινώσεων των «πράσινων» κατά της διαιτησίας πριν και μετά τα παιχνίδια που δυσφημίζουν, όπως είπε το ποδόσφαιρο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/600255
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.