Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Πεντάωρη στάση εργασίας στην ΕΡΤ



Πεντάωρη στάση εργασίας πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, σύμφωνα με την ΠΟΕΣΥ.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη 5ωρης στάσης εργασίας στην ΕΡΤ την Τετάρτη 12-12-2012 από 10.00-15.00, σε ένδειξη διαμαρτυρίας:





Διαβάστε περισσότερα στο http://newpost.gr/post/174812/pentaori-stasi-ergasias-stin-ert/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.