Μετά από έναν χρόνο δισκογραφικής απουσίας ο αγαπημένος καλλιτέχνης έρχεται με νέο cd. Ο τίτλος του "Κάτω από τον ίδιο ήλιο". Ήδη έχουμε πάρει μια μικρή γεύση μέσω των ραδιοφώνων Ρυθμός 94.9 για την Αθήνα και Cosmoradio 95.1 για την Θεσσαλονίκη. 2 promo ακούγονται δυνατά και περιμένουμε την ολοκληρωμένη δουλειά!
Ξεχωρίσαμε και σας προτείνουμε...
Δεν με παίρνει
Μουσική : Γιώργος Σαμπάνης
Στίχοι : Ελένη Γιαννατσούλια
Πηγή : http://www.youtube.com/user/GeorgeSabanisMusic

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.