Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Τον Απρίλιο αρχίζουν ξανά τα έργα στους αυτοκινητόδρομους


Επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους τον ερχόμενο Απρίλιο αναμένει... το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομομών Μεταφορών και Δικτύων.

Η ηγεσία του ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαπραγμάτευση του υπουργείου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητοδρόμων και πως ξεκινά αμέσως το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν «Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης. Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες.




Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/12/blog-post_8896.html ,
Πηγή: www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.