Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Νέες κινητοποιήσεις της ΠΟΕ-ΟΤΑ το Σαββατοκύριακο



Τη συνέχιση των κινητοποιήσεων αποφάσισε σήμερα η εκτελεστική επιτροπή της ΠΟΕ – ΟΤΑ αντιδρώντας στο μέτρο της...
διαθεσιμότητας των εργαζομένων.

Ειδικότερα, υπό κατάληψη θα παραμείνουν τα δημαρχεία και δημοτικά κτήρια μέχρι και την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου ενώ το Σαββατοκύριακο, 8 και 9 Δεκεμβρίου, οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα απέχουν από τα καθήκοντά τους.

Επιπλέον, η 10η Δεκεμβρίου ορίστηκε ως ημέρα γενικευμένων καταλήψεων όλων των υπηρεσιών των δήμων με παράλληλες γενικές συνελεύσεις ώστε να αποφασιστεί ο τρόπος κλιμάκωσης.

Τέλος την ίδια ημέρα, στις 12:00, θα πραγματοποιηθεί πανελλαδική σύσκεψη των διοικητικών συμβουλίων στην Αθήνα προκειμένου να μεταφέρουν οι σύλλογοι τις αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων.



ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2012/12/blog-post_9155.html



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.