Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Κύπελλο Ελλάδας: Πέρασε ο Ολυμπιακός, παράπονα έχει η Παναχαϊκή, σε ένα ματς που ΄΄σημαδεύτηκε΄΄ από επεισόδια


Επεισόδια και λήξη στο 88΄ στη ρεβάνς Κυπέλλου, Παναχαϊκή - Ολυμπιακός. Με σκορ 1-1, χτυπήθηκε ο επόπτης. "Βράζει" η Πάτρα με τον Δημητρόπουλο. Αποβολή-φάντασμα στο 1-0, δεν έδωσε πέναλτι μετά το 1-1.

Σε ένα ματς που «σημαδεύτηκε» από τα διαιτητικά λάθη του Δημητρόπουλου στο χορτάρι και τα σοβαρά επεισόδια των φιλάθλων των δύο ομάδων στο χορτάρι, ο Ολυμπιακός πήρε την πρόκριση με το 1-1 στην Πάτρα κόντρα στην Παναχαϊκή.

Οι γηπεδούχοι άνοιξαν το σκορ μόλις στο 3' με τον Ντίνα, ενώ για τους Πειραιώτες ισοφάρισε στο 57' ο Φετφατζίδης. Ωστόσο, από το 39' η Παναχαϊκή έπαιζε με δέκα παίκτες μετά την αποβολή του Βοσκόπουλου με δεύτερη «αυστηρή» κίτρινη κάρτα, ενώ μετά το 1-1 δεν δόθηκε και πέναλτι στους Πατρινούς σε ανατροπή του Ντίνα από τον Κοντρέρας μέσα στην περιοχή.




Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/144544/kai-tora-poios-akoyei-ton-koygia


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.