Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΣΚΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ...


Πολλοί ήταν εκείνοι που επέλεξαν να περάσουν αυτές τις ημέρες στο χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού. Η άριστη ποιότητα του χιονιού σε συνδυασμό με τις πολύ καλές καιρικές συνθήκες προσέλκυσαν εκατοντάδες φίλους του σκι,...
αλλά και εκείνους που θέλησαν να πάνε εκεί απλά για μία βόλτα.



ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.