Ακινητοποιημένοι αύριο οι συρμοί σε μετρό και ηλεκτρικό...Τροποποιήσεις θα υπάρξουν σήμερα, παραμονή Πρωτοχρονιάς, στα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς, ενώ αύριο, Τρίτη, ακινητοποιημένοι θα είναι οι συρμοί του μετρό και του ηλεκτρικού, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων που αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο. Το τραμ θα λειτουργεί κανονικά.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr
Πηγή: 24wro
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.