
Σε επίσχεση παροχής υπηρεσιών προχωρούν από τις 17 Δεκεμβρίου οι συμβεβλημένοι με τονΕΟΠΥΥ γιατροί κλινικών και εργαστηρίων, ζητώντας την πλήρη αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων οφειλών. Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι...
«μόνο για το 2012 ο ΕΟΠΥΥ χρωστά σε ιατρούς και εργαστήρια πάνω από 300 εκατ. ευρώ».
«Οι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ κλινικοί και εργαστηριακοί γιατροί, προχωρούν σε επίσχεση παροχής υπηρεσιών προς τον οργανισμό μέχρι πλήρους αποπληρωμής του συνόλου των ληξιπρόθεσμων οφειλών, έτσι όπως επιβάλλει η σύμβαση που έχουν υπογράψει», συμπληρώνεται στην ανακοίνωση.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/12/blog-post_7272.html
Φωτό από: fimotro.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.