Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Διυπουργική σύσκεψη στο Μαξίμου την Πέμπτη

Eυρεία διυπουργική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, με τη συμμετοχή και των γενικών γραμματέων των εμπλεκόμενων υπουργείων, συγκάλεσε για την Πέμπτη ο Αντώνης Σαμαράς.

Στόχος είναι να τεθούν οι κυβερνητικές προτεραιότητες ενόψει του Eurogroup του Ιανουαρίου αλλά και της επικείμενης συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του ΔΝΤ.








Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/46376/Diupourgiki-suskepsi--sto-Maksimou--tin-Pempti

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.