Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Τους κυβερνητικούς εταίρους συναντά την Τρίτη ο Σαμαράς


Συνάντηση με τους κυβερνητικούς εταίρους, Ευάγγελο Βενιζέλο και Φώτη Κουβέλη θα έχει την Τρίτη 18 Δεκεμβρίου στις 20.00 ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς στο Μέγαρο Μαξίμου.


Στο επίκεντρο της συζήτησης θα βρεθούν οι επόμενες κινήσεις μετά την εκταμίευση της δόσης, καθώς και το θέμα που καίει την κυβέρνηση και αφορά τις αποκρατικοποιήσεις και τις επενδύσεις.

Ο πρωθυπουργός προσπαθεί να εξασφαλίσει την συγκατάθεση και των δύο συγκυβερνώντων για το συγκεκριμένο ζήτημα με στόχο εκτός των άλλων να φανεί ότι υπάρχει σύμπνοια σε ότι αφορά τις κινήσεις της κυβέρνησης.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/tous-kubernhtikous-etairous-sunanta-thn-trith-o-samaras/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.