Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Τις εντυπώσεις στο ντέρμπι κέρδισε ο Παναθηναϊκός, παρέμεινε αήττητος ο Ολυμπιακός στο πρωτάθλημα

Καλύτερος ο Παναθηναϊκός, όρθιος ο Ολυμπιακός. Ο Χάρης Μαυρίας σκόραρε (17΄) κι έδωσε έτοιμο γκολ στον Τοτσέ (67΄), ο Τζιμπούρ τις απαντήσεις (22΄, 34΄). Πετρό, Μαυρίας κλασικές ευκαιρίες στο φινάλε. Ματσάρα είδαμε!

Σε ένα υπέροχο ματς, ίσως το καλύτερο ντέρμπι που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός αναδείχθηκαν ισόπαλοι με σκορ 2-2 στο ΟΑΚΑ.

Οι «πράσινοι» ήταν καλύτεροι σχεδόν σε όλο το παιχνίδι, με εξαίρεση το διάστημα 20' με 40', όταν ο Ραφίκ Τζιμπούρ πέτυχε και τα δύο τέρματα των Πειραιωτών. Οι γηπεδούχοι είχαν προηγηθεί στο 17' με τον Μαυρία, ενώ στο 67' ο Τοτσέ έκανε το 2-2. Στην συνέχεια οι πρωταθλητές έχασαν δύο μεγάλες ευκαιρίες με τον Φουστέρ, όμως στα τελευταία λεπτά ήταν και λίγο... τυχεροί που το ματς έληξε ισόπαλο, καθώς ο Πετρόπουλος έχασε μοναδική ευκαιρία στο 84'.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/142526/toy-ti-xari-se

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.