Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Άρειος Πάγος: Παραμένει στο λογαριασμό της ΔΕΗ το χαράτσι

Την αναστολή της απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία απαγορευόταν στη ΔΕΗ να εισπράττει το ειδικό τέλος ακινήτων αποφάσισε ο Άρειος Πάγος.





Διαβάστε περισσότερα στο www.topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.