Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Στρατούλης: ΄΄Με χτυπούσαν στο κεφάλι΄΄

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΔΡΑΣΤΕΣ
Στο πρόσωπο δέχθηκε τα χτυπήματα, χωρίς όμως να πάθει σοβαρή ζημιά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ν. Καραμήτρου ο Δ. Στρατούλης. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Δ. Στρατούλης επισκέφθηκε το Αστυνομικό τμήμα για να...
δώσει κατάθεση και όπως προκύπτει μέχρι στιγμής, δεν έχουν εντοπισθεί οι δράστες.





ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2012/12/blog-post_7516.html





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.