Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Πώς θα πάρουν το επίδομα τα άνεργα μέλη της ΕΣΗΕΑ

Τη χορήγηση του βοηθήματος Χριστουγέννων στα άνεργα μέλη της αποφάσισε η ΕΣΗΕΑ. Το βοήθημα ανέρχεται στα 400 ευρώ, ενώ επιπλέον 100 ευρώ θα δοθούν για κάθε ανήλικο παιδί του δικαιούχου.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση, το βοήθημα θα δοθεί με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, που ίσχυσαν το 2011.



Διαβάστε περισσότερα στο http://newpost.gr/post/175000/pos-tha-paroyn-to-epidoma-ta-anerga-meli-tis-esiea/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.