Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Έως το Φεβρουάριο η μετακίνηση 2.500 υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα

Έως τα μέσα Φεβρουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί η μετακίνηση των 2.500 υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα. Σύμφωνα με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης τα κενά στους τομείς του Δημοσίου ανέρχονται περίπου σε 7.500....
Μεταξύ των κενών, τα 3.314 αφορούν στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, 1.065 κενά βρίσκονται στο υπουργείο Εσωτερικών, 704 κενά έχουν μέχρι στιγμής εντοπισθεί στο υπουργείο Παιδείας, 650 κενά έχουν καταγραφεί στο υπουργείο Εργασίας και 636 κενά ήδη υπάρχουν στο υπουργείο Υγείας.







Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2012/12/2500_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.