Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Πανιώνιος- Ολυμπιακός 1-2, με Τζεμπούρ πρωταγωνιστή

Ο Ράφικ Τζεμπούρ είχε… διπλό ρόλο στη Νέα Σμύρνη.

Αρχικά, δικαιολόγησε τον τίτλο του «τρομοκράτη» πετυχαίνοντας στο 82΄το νικητήριο γκολ του Ολυμπιακού απέναντι στην παλιά του ομάδα, τον Πανιώνιο (2-1) αλλά ούτε που… σκέφτηκε να το πανηγυρίσει.

Επιπλέον, όταν τα «αίματα άναψαν» και οι οπαδοί των «κυανέρυθρων» πήγαν να ξεφύγουν, φόρεσε την στολή του «πυροσβέστη» και βγήκε ο ίδιος μπροστά για να τους ηρεμήσει. Τρία δοκάρια είχε ο Μήτρογλου.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/600582

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.