Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Μπαράζ καταλήψεων σε ΧΥΤΑ και δημαρχεία

Καταλήψεις πραγματοποιούνται από σήμερα σε δημαρχεία, ΧΥΤΑ, δημοτικά κτίρια και αμαξοστάσια. Είναι χαρακτηριστικό ότι η αποχή των εργαζομένων το Σαββατοκύριακο είναι εμφανής από τα σκουπίδια... που υπάρχουν σε αρκετούς δρόμους διαφόρων πόλεων.





Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.