Καταλήψεις πραγματοποιούνται από σήμερα σε δημαρχεία, ΧΥΤΑ, δημοτικά κτίρια και αμαξοστάσια. Είναι χαρακτηριστικό ότι η αποχή των εργαζομένων το Σαββατοκύριακο είναι εμφανής από τα σκουπίδια... που υπάρχουν σε αρκετούς δρόμους διαφόρων πόλεων.
Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.