Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Ο Ομπάμα επιμένει στην υψηλότερη φορολόγηση των πλουσίων

 Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα επανέλαβε για άλλη μια φορά σήμερα την πρότασή του οι πλούσιοι να... φορολογηθούν επιπλέον προκειμένου να μειωθεί το έλλειμμα του ομοσπονδιακού προϋπολογισμού.

"Δεν θα πρέπει να μείνει όμηρος η μεσαία τάξη, όσο θα διαβουλευόμαστε σχετικά την υψηλότερη φορολόγηση των πλούσιων", τόνισε σήμερα ο πρόεδρος Ομπάμα, δίνοντας πρώτη φορά συνέντευξη μετά την επανεκλογή του την 6η τρέχοντος μηνός.




Διαβάστε περισσότερα στο pontikonews
Πηγή: newsnow

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.