Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

«Στήριξη στον ΠΑΟΚ χωρίς ακρότητες»

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση για το ματς με τον Ολυμπιακό, θυμίζοντας τους τρόπους με τους οποίους η ομάδα μπορεί να τιμωρηθεί. Ανακοίνωση και από τους συνδέσμους.

Το ματς με τον Ολυμπιακό είναι... υψηλής επικινδυνότητας και οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ το ξέρουν καλά. Γνωρίζοντας πως η ομάδα μπορεί εύκολα να τιμωρηθεί, ζήτησαν κόσμια συμπεριφορά από τους οπαδούς, χωρίς ακρότητες. Από την πλευρά τους, οι οπαδοί ανακοίνωσαν πορεία αλληλεγγύης για τους φυλακισμένους οπαδούς.

Αναλυτικά: «Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ενόψει του αγώνα εναντίον του Ολυμπιακού για την 12η αγωνιστική του πρωταθλήματος Super League ΟΠΑΠ 2012-2013 θέλει να ζητήσει από τους φίλους της να συνεχίσουν να στηρίζουν την ομάδα, χωρίς ακρότητες που μπορούν να επιφέρουν σημαντικές ποινές.




Διαβάστε περισσότερα στο www.gazzetta.gr ,
Πηγή: newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.