Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Θα ξαναέχει ευκαιρία...

Φανέλα βασικού θα έχει κατά πάσα πιθανότητα ο Φέισα στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, μετά την πολύ καλή εμφάνισή του στο προηγούμενο ματς πρωταθλήματος με τον ΟΦΗ..

Ο Μανιάτης, άλλωστε, έχει "καταπιεί" πολλά χιλιόμετρα στη μεσαία γραμμή του Ολυμπιακού από την αρχή της σεζόν και δεν αποκλείεται ο Φέισα να έχει φανέλα βασικού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ...






ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.