Φανέλα βασικού θα έχει κατά πάσα πιθανότητα ο Φέισα στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, μετά την πολύ καλή εμφάνισή του στο προηγούμενο ματς πρωταθλήματος με τον ΟΦΗ..Ο Μανιάτης, άλλωστε, έχει "καταπιεί" πολλά χιλιόμετρα στη μεσαία γραμμή του Ολυμπιακού από την αρχή της σεζόν και δεν αποκλείεται ο Φέισα να έχει φανέλα βασικού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ...
ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.