Ο Νίκος Αλέφαντος γράφει στη στήλη του στο "katimagiko.gr", σχολιάζοντας το 0-4 του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ. Μιλάει για τον Μήτρογλου που έκανε τη διαφορά, τις αργοκαρούτες της ΑΕΚ, αλλά και τη διαφορά που χωρίζει τους ερυθρόλευκους από τους ανταγωνιστές του.Αναλυτικά :
• Όλα τα λεφτά ήταν ο Μήτρογλου σε αυτό το ματς. Αυτός ξεκλείδωσε τον αγώνα, αυτός έκανε τη διαφορά.
• Ο Ολυμπιακός του α’ ημιχρόνου ήταν κακός. Ακόμα και με 10 παίκτες όταν έμεινε η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός το ίδιο βιολί. Η τριάδα των χαφ δεν μπορούσαν να σταματήσουν τη μπάλα, να την πάρουν στην κατοχή τους, να την αλλάξουν, να βγουν μπροστά. Ενώ έχει παίκτες ποιότητας, η απόδοσή τους ήταν πολύ λίγη. Ευτυχώς χτύπησε ο Μήτρογλου. Το πέναλτι αυτός το πήρε. Πεντακάθαρο πέναλτι. Αυτός έφυγε καρφί στην καρδιά της ΑΕΚ, πήρε κεφάλι κι έβαλε πλάτη τον Γιάνγκο, τον άφησε πίσω του και πήγαινε να βάλει γκολ.
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com,
Πηγή: www.newsnow.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.