Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Μόνος του το έκανε ντέρμπι!

Ο Ολυμπιακός παρά τις απουσίες των Ιμπαγάσα, Κοντρέρας και Τζιμπούρ και σήμερα κόντρα στην Μονπελιέ ήταν ένα... επίπεδο πάνω από τους Γάλλους. Μόνος του αγχώθηκε, ωστόσο το 3-1 αποτυπώνει την διαφορά των δύο ομάδων.


Οι Πειραιώτες παρότι ξεκίνησαν ιδανικά στο παιχνίδι και προηγήθηκαν στο 4' με τον Μασάντο, στην συνέχεια και από το 15' και μετά ήταν πολύ... νωθροί! Στο δεύτερο ημίχρονο μάλιστα έπαιξε με την φωτιά και τελικά το πλήρωσε, όταν η Μονπελιέ ισοφάρισε στο 66' με τον Μπελχαντά.

Το γκολ αυτό όμως τους... ξύπνησε, οι «ερυθρόλευκοι» στα επόμενα λεπτά πίεσαν και με δύο γκολ στο 80' και στο 82' από τους Γκρέκο και Μήτρογλου... καθάρισε το ματς.

Γιατί όμως έπρεπε να... αγχώσει τους φιλάθλους του;





ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/136067/monos-toy-ekane-ntermpi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.