Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Ο πρόεδρος της ΕΡΤ καλεί Αρβανίτη για συζήτηση

Με ανακοίνωση που εξέδωσε την Παρασκευή ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Νίκος Τέλλης, εξέφρασε την πρόθεση της Δημόσιας Τηλεόρασης να καλέσει... σε συζήτηση τους δημοσιογράφους, Κώστα Αρβανίτη και Μαριλένα Κατσίμη, σχετικά με την απομάκρυνσή τους από την εκπομπή «Πρωινή ενημέρωση»

Ο σκοπός της συνάντησης, είναι να δοθούν αμοιβαίες εξηγήσεις και να γίνει μια προσπάθεια εκτόνωσης της έντασης που δημιουργήθηκε μετά το ατυχές περιστατικό.






Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6205.html
Φωτό:  tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.