«Μαζί με τη ισοπέδωση της Εθνικής Κυριαρχίας, η κυβέρνηση Σαμαρά κατέλυσε απόψε και το αυτοδιοίκητο του Ελληνικού Κοινοβουλίου...
Το παρέδωσε στη τρόϊκα», είπε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbomb.gr
Πηγή: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.