Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Δεν έχω τίποτα να προσφέρω, είμαι ένα σκουπίδι

Η τραγική ιστορία ενός 60χρονου που αυτοκτόνησε επειδή του αρνήθηκαν τη σύνταξη...
Λύθηκε το μυστήριο με το πτώμα που ανακάλυψε αλλοδαπός βοσκός, στην ορεινή βραχώδη περιοχή της Γαλατινής Κοζάνης.Η σορός του 60χρονου αυτόχειρα Γ.Χ. ταυτοποίηθηκε με εκείνη που ανακαλύφθηκε στα βράχια.Πρόκειται για οικογενειάρχη πρώην οικοδόμο από τα Σιάτιστα Κοζάνης, ο οποίος απαγχονίστηκε όταν διαπίστωσε όταν δεν μπορεί να πάρει τη σύνταξή του.Εξαφανισμένος από τις 29 Αυγούστου, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τη γυναίκα του και με τα λόγια του της έδωσε να καταλάβει ότι είχε αποφασίσει να αυτοκτονήσει.Η σωρός του βρέθηκε αποσυντιθεμένη έπειτα από σχετική επιχείρηση της Αστυνομίας.Την μοιραία μέρα που ο άνδρας έφυγε από το σπίτι του προκειμένου να πάει στο ΙΚΑ Σιάτιστας για τη σύνταξή του, ενημερώθηκε από την αρμόδια υπηρεσία ότι κόπηκε η πενιχρή αναπηρική σύνταξη που έπαιρνε, η οποία ήταν και ο μοναδικός οικονομικός πόρος για την οικογένειά του.Αυτοχειρία με αποχαιρετιστήριο τηλεφώνημα
«Γυναίκα δε θα γυρίσω σπίτι. Δεν έχω τίποτα να προσφέρω. Είμαι ένα σκουπίδι. Σας αγαπώ όλους. Να προσέχεις τα παιδιά». Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του 60χρονου σε τηλεφωνική συνομιλία με τη γυναίκα του την αποφράδα ημέρα, όπως αποκαλύπτει η ίδια στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος.
«Δεν θέλαμε να πιστέψουμε ότι έπαθε κάποιο κακό. Ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση», τόνισε η σύζυγος του αυτόχειρα στην εφημερίδα.




Διαβάστε περισσότερα στο pinnokio.gr
Πηγή: 24wro
Φωτό από: 24wro

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.