Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Τέλος οι απεργίες στην ΕΡΤ

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των απεργών της ΕΡΤ με τον Αιμίλιο Λιάτσο. Δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις για τους συμβασιούχους, ο Αρβανίτης και η Μαριλένα Κατσίμη επανέρχονται και οι απεργίες τελειώνουν.








Διαβάστε περισσότερα στο http://newpost.gr/post/168128/telos-oi-apergies-stin-ert/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.