Ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να είχε πάρει τη νίκη κόντρα στην Μαρσέιγ, σύμφωνα με τον Νίκο Ιωαννίδη.
Ο επιθετικός της ομάδας Νέων των ερυθρόλευκων, μετά το τέλος της αναμέτρησης, υποστήριξε πως οι παίκτες του Ολυμπιακού ήταν καλύτεροι από τους Μασσαλούς, οι οποίοι στο τέλος έπαιξαν... ξύλο, μια και δεν μπόρεσαν να ελέγξουν το παιχνίδι του Θρύλου.
Συγκεκριμένα, ο νεαρός άσος, μίλησε για:
Το παιχνίδι της 5ης αγωνιστικής της NextGen Series: «Πολύτιμος βαθμός σήμερα, μπορούσαμε να πάρουμε το παιχνίδι, δείξαμε ότι ήμασταν καλύτεροι. Από εκεί και πέρα δεν μας βγήκαν οι φάσεις για ένα δεύτερο γκολ, ήμασταν άτυχοι σε κάποιες φάσεις, μπορούσαμε να σκοράρουμε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι».
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com ,
Πηγή: www.newsnow.gr
Φωτό από: olympiacos-blog
Ο επιθετικός της ομάδας Νέων των ερυθρόλευκων, μετά το τέλος της αναμέτρησης, υποστήριξε πως οι παίκτες του Ολυμπιακού ήταν καλύτεροι από τους Μασσαλούς, οι οποίοι στο τέλος έπαιξαν... ξύλο, μια και δεν μπόρεσαν να ελέγξουν το παιχνίδι του Θρύλου.
Συγκεκριμένα, ο νεαρός άσος, μίλησε για:
Το παιχνίδι της 5ης αγωνιστικής της NextGen Series: «Πολύτιμος βαθμός σήμερα, μπορούσαμε να πάρουμε το παιχνίδι, δείξαμε ότι ήμασταν καλύτεροι. Από εκεί και πέρα δεν μας βγήκαν οι φάσεις για ένα δεύτερο γκολ, ήμασταν άτυχοι σε κάποιες φάσεις, μπορούσαμε να σκοράρουμε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι».
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com ,
Πηγή: www.newsnow.gr
Φωτό από: olympiacos-blog

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.