Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Έκανε ντέρμπι το ματς με τη Τσεντεβίτα!

Ο Ολυμπιακός για μία ακόμα φορά σε βραδιά Ευρωλίγκας, έκανε… ό, τι περνούσε από το χέρι του για να κάνει το ματς με την Τσεντεβίτα ντέρμπι. Το πέτυχε αλλά τουλάχιστον πήρε την νίκη με σκορ 79-77 στο ΣΕΦ, για την 4η αγωνιστική.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sport-fm.gr/article/590386

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.