
Πρώτο εκτός έδρας τρίποντο για την ΑΕΚ, με το επιβλητικό 4-0 επί της Βέροιας. Μεγάλη ανάσα για την Ένωση, που σε ένα ματς έβαλε όσα γκολ είχε βάλει στα 10 προηγούμενα. Παραμένει τελευταία, αλλά έτσι ελπίζει!
Την πρώτη νίκη εκτός έδρας πέτυχε η ΑΕΚ την 11η αγωνιστική. Η Ένωση δείχνοντας άλλο πρόσωπο πιο... επιθετικό επικράτησε 4-0 της Βέροιας και με σπουδαία εμφάνιση άρχισε την αντεπίθεση... σωτηρίας. Κατίδης (19'), Φούντας (24'), Γκερέιρο (57') και Σταματής (89') τα γκολ των “κιτρινόμαυρων”, οι οποίοι παραμένουν ουραγοί, αλλά πλέον ατενίζουν με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον, δεδομένου του ευνοϊκού προγράμματος και της κοντινής βαθμολογικής απόστασης με τους έτερους διεκδικητές της παραμονής.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/138330/ayti-i-aek-tha-sothei
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.