Ο Ολυμπιακός δεν άφησε τον τιμωρημένο Κούγια να μπει στο γήπεδο και με τυπική εμφάνιση "καθάρισε" από το 1ο ματς την πρόκριση στο Κύπελλο με το 2-0 επί της Παναχαϊκής. Τζιμπούρ, Μήτρογλου τα γκολ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.