Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Ολυμπιακός-Παναχαϊκή 2-0

Ο Ολυμπιακός δεν άφησε τον τιμωρημένο Κούγια να μπει στο γήπεδο και με τυπική εμφάνιση "καθάρισε" από το 1ο ματς την πρόκριση στο Κύπελλο με το 2-0 επί της Παναχαϊκής. Τζιμπούρ, Μήτρογλου τα γκολ.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.