Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Συνέχισε τη παράδοση ο ΟΦΗ επί της Βέροιας (2-0)


Η Βέροια είχε να νικήσει στο Ηράκλειο τον ΟΦΗ από το 1970 και η παράδοση συνεχίστηκε και σήμερα χάρη στον Μίρνες Σίσιτς που με δυο δικές του ασίστ έχρισε σκόρερ τους Σόουζα και Λαμπρόπουλο με τους Κρητικούς να παίρνουν τη νίκη με 2-0.










Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.