Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Βλέπεις Ολυμπιακό με 1 ευρώ!

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε ότι με αγορά ενός εισιτηρίου για το ματς πρωταθλήματος με τον Πλατανιά οι φίλαθλοί του θα μπορούν να προμηθεύονται εισιτήριο του 1 ευρώ για το παιχνίδι Κυπέλλου με την Παναχαϊκή!




Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.