Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Με 13 ηγέτες μίλησε στο τηλέφωνο ο Μπάρακ Ομπάμα

Τον συνεχάρησαν για την επανεκλογή του

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με δεκατρείς πολιτικούς ηγέτες, αναμεσά τους ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου και ο πρόεδρος της Αιγύπτου Μοχάμεντ Μόρσι, οι οποίοι τον συνεχάρησαν για την επανεκλογή του, ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος.

Ο κ. Ομπάμα είχε επίσης τηλεφωνική επικοινωνία, με τους ηγέτες της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Βρετανίας, της Σαουδικής Αραβίας, της Αυστραλίας, της Ινδίας, της Τουρκίας, της Βραζιλίας και της Κολομβίας, σύμφωνα με τις υπηρεσίες του.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/world/arthro/441265/me-13-igetes-milise-sto-tilefono-o-barak-obama/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.