Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΑΕΚ-Ολυμπιακός 0-4 (τελικό)



Ο Ολυμπιακός δεν χαρίστηκε καθόλου στην πληγωμένη ΑΕΚ και ρίχνοντάς της μια μεγαλοπρεπή τεσσάρα (4-0) επιβεβαίωσε ότι πραγματικά ντέρμπι στην Ελλάδα μπορεί να παίξει μόνο με τον εαυτό του.

Δυο γκολ του Μήτρογλου (57’, 88’) και άλλο ένα από τους Αμπντούν (23’, πεν.) και Φουστέρ (85’) διέλυσαν την «Ένωση», που έπαιζε με δέκα παίκτες από το 23' και δικαιούται να φωνάζει για πέναλτι που δεν της δόθηκε με το σκορ στο 0-1.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sport-fm.gr/article/592323

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.