Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Ημίχρονο: ΑΕΚ-Ολυμπιακός 0-1

Ο Ολυμπιακός προηγείται με πέναλτι  του Αμπντούν (23') το οποίο αμφισβήτησαν οι ΄΄κιτρινόμαυροι΄΄. Αποβλήθηκε στην ίδια φάση ο Γιάγκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.