Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Νέα ισοπαλία για τον Παναθηναϊκό,αυτή τη φορά στη Κέρκυρα (0-0)

Λες και έχουν πει στον Παναθηναϊκό ότι… βολεύεται και με τα «χι».

Η βελτίωση που υπόσχεται συνεχώς ο Φερέιρα, δεν ήρθε ούτε στην Κέρκυρα, με αποτέλεσμα οι κακοί «πράσινοι» να μην αξίζουν και να μην πάρουν τίποτα παραπάνω από την έκτη φετινή τους ισοπαλία (0-0) στη Σούπερ Λίγκα.

Στην έκτη θέση με 13 βαθμούς το «τριφύλλι», τέσσερις πίσω από την 5η θέση που οδηγεί στα play off, τους 11 έφτασε η Κέρκυρα.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sport-fm.gr/article/592549


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.