"Παίξαμε μετά το γκολ που δεχθήκαμε", σχολίασε σε δηλώσεις του ο Ρόι Κάρολ, για τη σπουδαία επικράτηση του Ολυμπιακού μέσα στη Γαλλία...«Αμυνθήκαμε πολύ στο πρώτο ημίχρονο και στο δεύτερο δεν μπήκαμε καλά στο ματς. Άξιζαν το γκολ, όμως αφού ισοφαρίσαμε ήμασταν κυρίαρχοι.
Τότε ξεκινήσαμε να παίζουμε πραγματικά όπως εμείς γνωρίζουμε και πιστέψαμε στους εαυτούς μας», σχολίασε αρχικά ο 35χρονος τερματοφύλακας και στη συνέχει πρόσθεσε:
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/133921/efaga-kai-meta-toys-fagame
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.