Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Α.Βίσση: Δάκρυα για το τραγούδι υποδοχής από fan στην Λευκωσία!

Τραγουδώντας την επιτυχία της «Τυραννιέμαι» στα κυπριακά, υποδέχθηκαν την Άννα Βίσση οι θαυμαστές της στην Κύπρο...
και η τραγουδίστρια... έβαλε τα κλάματα!

Η δημοφιλής τραγουδίστρια έφτασε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας το απόγευμα της Παρασκευής, καθώς είχε προγραμματισμένη εμφάνιση σε club της Λευκωσίας.








Περισσότερα στο: madata.gr

Πηγή: 24wro





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.