Τραγουδώντας την επιτυχία της «Τυραννιέμαι» στα κυπριακά, υποδέχθηκαν την Άννα Βίσση οι θαυμαστές της στην Κύπρο...
και η τραγουδίστρια... έβαλε τα κλάματα!
Η δημοφιλής τραγουδίστρια έφτασε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας το απόγευμα της Παρασκευής, καθώς είχε προγραμματισμένη εμφάνιση σε club της Λευκωσίας.
Περισσότερα στο: madata.gr,
Πηγή: 24wro
και η τραγουδίστρια... έβαλε τα κλάματα!
Η δημοφιλής τραγουδίστρια έφτασε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας το απόγευμα της Παρασκευής, καθώς είχε προγραμματισμένη εμφάνιση σε club της Λευκωσίας.
Περισσότερα στο: madata.gr,
Πηγή: 24wro

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.