Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Σοκαριστικό Πάμε Πακέτο: Μητέρα κακοποιούσε τον γιο της!

Την Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου, το άνοιγμα του πακέτου θα σοκάρει και θα προκαλέσει έντονες συγκινήσεις.
Το πρώτο πακέτο θα μας φέρει αντιμέτωπους με μια ιστορία παιδικής κακοποίησης, που όμοιά της δεν έχουμε συναντήσει στη μακρόχρονη πορεία της εκπομπής. Αποστολείς του πακέτου είναι δύο αδέρφια που αναζητούν τον μικρότερο αδερφό τους, ο οποίος μέχρι δύο χρονών ζούσε μαζί τους στο ίδιο σπίτι. Αν και έχουν περάσει πενήντα χρόνια από τότε, οι σκηνές κακοποίησης του μικρού αδερφού από τη μητέρα τους έχουν μείνει χαραγμένες στο μυαλό τους. Το παιδί απομακρύνθηκε από τη βιολογική του μητέρα, από την Πρόνοια, όταν βρέθηκε δεμένο σε ένα δέντρο. Από τότε, οι αποστολείς δεν το ξαναείδαν κι ούτε είχαν κάποιο στοιχείο που θα τους βοηθούσε να εντοπίσουν τα ίχνη του. Το μόνο που εύχονται είναι αυτό το παιδί να είχε καλύτερη τύχη από τη δική τους και να μεγάλωσε σε μια οικογένεια που θα του πρόσφερε αγάπη. Τι απρόσμενο συνέβη κατά τη διάρκεια της έρευνας που θα σοκάρει τους αποστολείς; Ποια θα είναι η εξέλιξη της ιστορίας;







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=18966

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.