Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Ο Ρόμνεϊ νικητής στην πρώτη τηλεμαχία

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις αμερικανικών ΜΜΕ, νικητής της πρώτης από τις τρεις τηλεμαχίες αναδείχτηκε ο υποψήφιος του Ρεπουμπλικανικού κόμματος, Μιτ Ρόμνεϊ. Όπως σημειώνεται από μερίδα αναλυτών, η...
-τελική- διαπίστωση θα μπορεί να επιβεβαιωθεί εντός των επόμενων ημερών, οπότε και θα παρουσιαστούν νέες δημοσκοπήσεις.






Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/10/blog-post_4591.html
Φωτό από: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.