Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Έρχεται στην Ελλάδα ο Ολάντ

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται επαφές του πρωθυπουργού Α. Σαμαρά. Ο έλληνας πρωθυπουργός απεύθυνε επίσημη πρόσκληση στο γάλλο πρόεδρο Φ. Ολάντ... ο οποίος την αποδέχθηκε.







ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.